Lean alapok: 7 veszteség

Ön ismeri vállalata gyenge pontjait?

A 7 veszteség kategóriát Ohno Taiichi fogalmazta meg először.

" Mindössze annyit teszünk, hogy áttekintjük azt az időszakot, ami az ügyfél rendelésének leadásától a pénz beérkezéséig eltelik, majd ezt az időtartamot az értéket nem teremtő veszteség kiküszöbölésével csökkentjük. "

(Ohno Taiichi 1988)
A veszteségek csökkentik a vállalati hatékonyságot, csökkentik a versenyképességet. A sorrendiségnek nincs jelentősége. Célunk, amennyiben nem tudjuk teljesen elkerülni a veszteségeket, redukáljuk őket. Veszteségekre figyelmet fordítani nem kizárólag gyártási, termelési területen lehet, hanem szolgáltató, irodai szektorban is. Íme a 7 veszteség. Lehet, hogy van még több is? További részleteket, gyakorlati példákat megtudhat a Lean workshop-unkon.
Tudjon meg többet és regisztráljon 3 órás Lean Workshopunkra!

Ezek is érdekesek: